Szanowni Państwo, w chwili obecnej jesteśmy w trakcie wdrażania nowoczesnego, zintegrowanego systemu informatycznego. Będzie to rozwiązanie, którego głównym celem będzie zapewnienie lepszego dostępu do szerokiego zakresu usług drogą elektroniczną, poprzez nowoczesne elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, a w niedalekiej przyszłości eAplikacje.
Projekt zakłada przeniesienie do nowego systemu bilingowego danych od naszych Klientów i Kontrahentów. Od 1 stycznia 2023 r. zmienione zostaną druki faktur, a dla części klientów zmianie ulegnie numer konta bankowego dla wnoszonych opłat. Zmianie ulegnie również numer Klienta/Odbiorcy.
Dokładamy wszelkich starań, aby proces migracji przeprowadzić jak najszybciej i aby był on jak najmniej uciążliwy. Jednak przy tak dużym przedsięwzięciu mogą niestety pojawić się utrudnienia w trakcie prac wdrożeniowych.
W razie jakichkolwiek wątpliwości lub pytań prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta, nr telefonu: 61 285 35 18, kom. 506 638 522, e-mail: bok@mpecwik.pl
Przepraszamy za wszelkie niedogodności oraz liczymy na wyrozumiałość.
Korzyści z wprowadzenia nowego systemu:
– nowoczesne elektroniczne Biuro Obsługi Klienta,
– połączenie rozliczeń dla jednego klienta,
– elektroniczne składanie wniosków przez klienta,
– skrócony czas obsługi klienta.
Zarząd MPECWiK Środa Wlkp.

